Adresa: Str. Sarariei nr.35, Iasi
Email: colegiul_ec_adm_iasi@yahoo.com
Tel/Fax: +40 232.267.669, +40 232.216.450

19 decembrie 2013

Reprezentăm firma de exercitiu B&BEAUTY SRL din cadrul Colegiului Economic Administrativ Iaşi, iar obiectul nostru de activitate este comerţul cu ridicata a produselor cosmetice şi de parfumerie şi putem spune că participarea la târgul “Rivulus Dominarum Tineret”a fost o provocare, o întâlnire cu noi parteneri de afaceri şi o comunicare directă cu aceştia .

Am dobândit experienţa de a conduce direct negocierile şi ne-am dezvoltat spiritul de echipă în cadrul desfaşurării acestui târg. 

Noi, tinerii antreprenori ne-am putut  exprima creativitatea, am realizat tranzacţii directe cu alte firme de exerciţiu si, cel mai important, am facut primii pasi in crearea unei afaceri.

În urma participării la TÂRGUL “RIVULUS DOMINARUM TINERET”, ediţia a VII-a BAIA MARE, 06.12.– 07.12. 2013 am obţinut următoarele premii:

Ø Premiul special secţiunea “Cel mai bun vânzator “
Ø Premiul special secţiunea “Cel mai bun spot publicitar”








Adaugat de Col.Ec.Adm.Iasi joi, decembrie 19, 2013